اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۶۲۸

در مورد اشتباهات داوری با فدراسیون مکاتبه کردیم

در مورد اشتباهات داوری با فدراسیون مکاتبه کردیم
رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت، گفت: در مورد اشتباهاتی که در چند وقت اخیر در دیدارهای صنعت نفت رخ داده از طریق مدیرعامل باشگاه با فدراسیون مکاتبه کردیم.
۱۶:۲۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

حسن نصر اصفهانی در گفت‌وگویی، در مورد انتقادات اعضای صنعت نفت نسبت به داوری‌های صورت گرفته در دیدارهای این تیم، گفت: نظراتمان را به مدیرعامل باشگاه انتقال دادیم و از این طریق با فدراسیون فوتبال مکاتبه صورت گرفته است. 

وی افزود: مدیرعامل باشگاه سخنگوی موسسه است و او در این موارد اطلاع رسانی می‌کند. علی عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت نفت نظرات خود را بیان کرده است. اشتباهات داوری اخیر در هیأت مدیره مطرح شده و فیلم این اتفاقات بازنگری شد. با وجود اینکه به همه داوران احترام می‌گذاریم اما مواردی دیده شده که برخی خطاها و اتفاقات یا توسط داور دیده نشده و یا اینکه به اشتباه تصمیم گرفته شده است.

نصر اصفهانی در مورد نتایج نه چندان خوب این تیم در هفته‌های اخیر و اینکه آیا کادرفنی مورد حمایت است، تصریح کرد: بله کادرفنی مورد حمایت است. سرمربی تیم بعد از بازی آخر در مورد مسائل اخیر توضیح داد و گفت در یک مدت فشرده و کم 3-4 بازی سنگین انجام دادیم و این شرایط برای همه تیم‌های یکسان نبوده است.

وی در مورد مسائل مالی صنعت نفت، عنوان کرد: مشکل مالی ما نداریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین